Lender & Spender logo-textual
Slimme investering voor ondernemers
  • Lenen
  • Investeren
  • Over ons
  • Vragen?
  • Mijn account
  1. Lender & Spender
  2. Lenen
  3. Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Wanneer je het wachtwoord van je account niet meer weet, kun je hier klikken om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Er wordt een e-mail naar je verstuurd om het wachtwoord te herstellen. Soms kan het voorkomen dat deze e-mail in de ongewenste map terugkomt van je mail.

Artikelen in deze sectie

  • Wat moet ik doen wanneer ik als gevolg van de coronacrisis mijn lening niet meer kan betalen?
  • Hoe wordt het rentepercentage op mijn lening vastgesteld?
  • Wat gebeurt er wanneer ik een extra aflossing doe, wordt het maandbedrag dan lager of wordt de looptijd korter?
  • Hoe kan ik een gemiste betaling voldoen?
  • Wanneer vindt de automatische incasso plaats?
  • Kan ik de lening ook zonder mijn partner aanvragen?
  • Wat moet ik doen wanneer het niet lukt om een digitale incassomachtiging af te geven?
  • Waar vind ik mijn aflosnota?
  • Hoe gaat Lender & Spender om met mijn persoonsgegevens?
  • Waar vind ik mijn jaaroverzicht?
Zie meer

Heb je nog vragen voor ons?

Neem contact met ons op