Lender & Spender logo-textual
Slimme investering voor ondernemers
  • Lenen
  • Investeren
  • Over ons
  • Vragen?
  • Mijn account
  1. Lender & Spender
  2. Lenen
  3. Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet, kun je hier klikken om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Er wordt een e-mail naar je verstuurd om het wachtwoord te herstellen. Het kan gebeuren dat deze e-mail in je 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' map terechtkomt.

Artikelen in deze sectie

  • Hoe kan ik de koppeling met mijn bank verwijderen?
  • Hoe wordt er naar de banktransacties gekeken die ik heb gedeeld?
  • Waar vind ik de gevraagde informatie over de betalingen aan DUO?
  • Waar vind ik de gevraagde informatie over de ontvangen bedragen van DUO?
  • Mijn lening is door Lender & Spender overgenomen van Nationale Nederlanden. Waar kan ik nu informatie over mijn lening vinden?
  • Kan ik de looptijd van mijn bestaande lening verlengen?
  • Kan ik mijn bestaande lening verhogen?
  • Wat is de dagrente die ik moet betalen als ik mijn lening wil aflossen?
  • Wat gebeurt er met mijn lening wanneer ik kom te overlijden?
  • Hoe kan ik mijn banktransacties delen?
Zie meer

Heb je nog vragen voor ons?

Neem contact met ons op