Veelgestelde vragen
- Waar vind ik de gevraagde informatie over de betalingen aan DUO?
- Waar vind ik de gevraagde informatie over de ontvangen bedragen van DUO?
- Mijn lening is door Lender & Spender overgenomen van Nationale Nederlanden. Waar kan ik nu informatie over mijn lening vinden?
- Kan ik de looptijd van mijn bestaande lening verlengen?
- Kan ik mijn bestaande lening verhogen?
- Wat is de dagrente die ik moet betalen als ik mijn lening wil aflossen?
- Wat gebeurt er met mijn lening wanneer ik kom te overlijden?
- Hoe kan ik mijn banktransacties delen?
- Hoe wordt het rentepercentage op mijn lening vastgesteld?
- Wat gebeurt er als ik een extra aflossing doe? Wordt mijn looptijd korter?
- Hoe kan ik een gemiste betaling voldoen?
- Hoe kan ik een extra aflossing doen?
- Op welke dag wordt mijn maandbedrag geincasseerd?
- Kan ik een lening aanvragen zonder mijn partner?
- Waar kan ik mijn aflosnota vinden?
- Hoe gaat Lender & Spender om met mijn persoonsgegevens?
- Waar kan ik mijn jaaroverzicht vinden?
- Wat wordt bedoeld met het Jaarlijks Kostenpercentage (JKP)?
- Welke kosten betaal ik voor een lening?
- Welke looptijd kan ik het beste kiezen?
- Wat voor soort leningen biedt Lender & Spender aan?
- Wat is mijn gebruikersnaam?
- Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
- Hoe kan ik mijn rekeningnummer aanpassen?
- Hoe geef ik een adreswijziging door?
- Hoe lang duurt het voordat het leenbedrag beschikbaar wordt gesteld?
- Kan ik mijn bestaande lening oversluiten?
- Hoeveel kan ik lenen?
- Kan ik ook een lening voor een zakelijk leendoel aanvragen?
- Wat gebeurt er als ik een betaling mis?