Onvoldoende saldo
Wanneer de automatische incasso van je maandbedrag niet is gelukt omdat er onvoldoende saldo op je rekening stond, ontvang je van ons een betalingsherinnering per e-mail & SMS zodra de gemiste betaling is verwerkt. De betalingsherinnering bevat een betaallink waarmee je de gemiste betaling alsnog eenvoudig via iDEAL kunt voldoen.
Het is ook om in te loggen op je persoonlijke pagina en te betalen met iDEAL.
Let op: Is de gemiste betaling nog niet zichtbaar op je persoonlijke pagina? Wacht dan af totdat deze door ons is verwerkt en je een e-mail & SMS ontvangt met de betaallink. Dit kan enkele werkdagen duren. Betalingen die worden gedaan voordat de gemiste betaling is verwerkt worden als extra aflossing geboekt waardoor het kan zijn dat je het bedrag hierna nogmaals moet voldoen.
Incasso teruggeboekt
Heb je de incasso zelf teruggeboekt? Onze incasso afdeling neemt dan contact met je op om je situatie te bespreken en samen tot een oplossing te komen.
Voor vragen over een gemiste betaling kun je ook contact met ons opnemen per mail naar debiteurenbeheer@mijnlening.lenderspender.nl of of telefonisch via 088 - 655 6148 (maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 18:00 uur).